هیئت منتظران مهدی(عج) شهرک شکوفه

برنامه های هیئت و مسائل پیرامون مهدویت و .......

هیئت منتظران مهدی(عج) شهرک شکوفه

برنامه های هیئت و مسائل پیرامون مهدویت و .......

شهادت یا رحلت؟

از زبان آقای دانشمند

 

شهادت جانگداز پیامبر اسلام

حضرت محمد مصطفی (ص)

را به مسلمانان جهان

تسلیت عرض می نماییم. 

 

از مظلومیت پیامبر همین بس که 1400 سال است بنی امیه خبیث نگذاشته اند مردم بفهمند که پیامبر به شهادت رسیده ! در روایات شیعه و عامه است که پیامبر با زهر یهودیان یثربی که توسط یکی از همسران جوان پیامبر در غذای ایشان ریخته بود به شهادت رسید !


 

 

 

 

از مظلومیت پیامبر همین بس که 1400 سال است بنی امیه خبیث نگذاشته اند مردم بفهمند که پیامبر به شهادت رسیده ! در روایات شیعه و عامه است که پیامبر با زهر یهودیان یثربی که توسط یکی از همسران جوان پیامبر در غذای ایشان ریخته بود به شهادت رسید ! پیامبر مظلومی که حتی در منزلش از جاسوسی برخی از همسرانش که آیه 3 سوره تحریم در شأن آنان نازل شد در امان نبود ! پیامبری که حتی در جریان غدیر خداوند به پیامبرش می فرماید : (واللهُ یعصمُک من النّاس) معلوم می شود دشمنی با حضرت علی (ع) بهانه دشمنان بوده است ! تمام دشمنی با پیامبر بوده ! قصه معرفی مولا برای وصایت پیامبر که به امر خداوند توسط رسول خدا (ص) در غدیر خم اعلام شد مهم ترین عامل اساسی برای نقشه قتل و طرح ترور پیامبر بوده است که یهودیان یثرب به دست یکی از همسران رسول خدا (ص) با غذای مسموم شده به اجراء در آمد و عملی شد !

از زبان حجت الاسلام والمسلمین آقای مهدی دانشمند

نظرات 2 + ارسال نظر
روح الفدا دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://14sabz.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی و قشنگی دارید .اجرتون با فاطمه زهرا س

یا علی
همچنین شما.

سعید سرایی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام داداش به مدد امام زمان حاجت روا بشی حسین جسارت نباشه تاریخ صفحه اصلی بالا سمت راست تقویم ورقی اشتباهه درستش کن . التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد